بهترین آموزش های گرافیک

مرجع تخصصی سینماچهاربعدی و افترافکت و فتوشاپ

بهترین آموزش های گرافیک

مرجع تخصصی سینماچهاربعدی و افترافکت و فتوشاپ

بهترین آموزش های گرافیک

طراحی انواع لوگو و آرم ، کارت ویزیت ، مهر ، بنر ، پوستر ، تیزر تبلیغاتی سه بعدی با قیمتی مناسب


Cinema 4d R15

.

نکات کلیدی این نسخه

قسمت انیمیشن این نرم افزار ضعیف است ولی در ورژن جدید گفته شده که بسیار حرفه ای شده و در حال حاظر برای هردو سیستم عامل ویندوز و مک در دسترس است و امکانات این نرم افزار عبارتند از:

توسعه ی رندرینگ : در نسخه های قبلی این نرم افزار عملایت رندر کمی کند بوده به خاطر همین کاربران حرفه ای این نرم افزار که سیستم پایینی داشتند در قسمت رندر مشکل داشتد ولی گفته شده که در این نسخه تمام سیستم پردازش برای عملایت رندر استفاده میشود تا سرعت رندر نرم افزار چند برابر شود . رندر فیزیکی این نرم افزار در نسخه جدید پیشرفت عالی داشته که میتوانیم از محیط رندر های بسیار زیبایی بگیریم.

.

Rendering Enhancements

Rendering Enhancements 2

.

توسعه ی مدلینگ : در ورژن جدید تمام تلاش ها برای قسمت مدلینگ ابزار beveling بوده که کاربران کنترل بیشتری بر لبه های شی و منحنی برای اضافه کردن عمق و ابعاد است .

.

Modeling Enhancements

.

بهبود ابزارهای تایپوگرافی : نرم افزار Cinema 4d در ساخت صحنه های Motion Graphic خیلی حرفه ای میباشد به خاطر همین در این ورژن ابزار های کنترلی بهتری رو برای این ورژن انتخاب کرده هاند هم چنین تنظیم فاصله اجسام سه بعدی و ابزار های بهتر برای نوشته سه بعدی . کلا ابزار های MoGraph در این نسخه بسیار پیشرفت کرده اند.

.

Improved Typographic Tools

.

مجسمه سازی پویا : بهبود ابزار مجسمه سازی پویا در نسخه جدید. در این ورژن ابزار sculpting را میتوان به طور مستقیم بر روی هر مدل چند ضعلی استفاده کرد . تقویت ابزار های sculpting برای ایجاد خطوط های حجازی و طراحی چند ضعلی و یا مستطیل و کنترل کامل انعطاف پذیری برای اضافه کردن جزئیات به مسجمه.

مدیریت تکسچر ها در مجسمه سازی : در این ورژن ابزار بسیار حرفه ای در قسمت تنظیمات تکسچر های  sculpting برای ایجاد هرچه بهتر بافته های شکسته اضافه شده است.

.

Dynamic Sculpting

.

بهبود قسمت چمن سازی : ویژگی جدید در این نسخه قسمت چمن سازی میباشد که گفته شده است در این ورژن کاربران به راحتی میتوانند به سرعت شبیه سازی چمن رو به هر شئ انجام بدهند.

بهبود قسمت دوربین : در ورژن جدید ابزار بسیار راحتی برای کاربران درست شده است به نام دوربین جرثقیل که به راحتی میتوانید کار ریگ دوربین رو به صورت حرفه ای انجام بدهید.

.

Architectural Grass

.

ویدئویی از قابلیت های این ورژن – دانلود ویدئو


منبع : video-effect.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی