بهترین آموزش های گرافیک

مرجع تخصصی سینماچهاربعدی و افترافکت و فتوشاپ

بهترین آموزش های گرافیک

مرجع تخصصی سینماچهاربعدی و افترافکت و فتوشاپ

بهترین آموزش های گرافیک

طراحی انواع لوگو و آرم ، کارت ویزیت ، مهر ، بنر ، پوستر ، تیزر تبلیغاتی سه بعدی با قیمتی مناسب


رفع مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ سی سی

نظرات  (۱۲)

آقا دست درد نکنه
من که کارم راه افتاد
دمت گرم
خیلی خوب و مفید بود
مررررررررررسی دمت گرم کار منم راه انداختی

خدا خیرت بده
۰۲ آبان ۹۲ ، ۰۶:۰۳ محسن حسینی
عجب 
خوب بود
۲۰ آبان ۹۲ ، ۱۴:۳۳ ایمان تی جی
تشکر
به قول دوستان
 خدا خیرت بده
آقا دمت گرم!!!
ایول......
اصلا PREFERENCE من فعال نیست...چیکار کنم///////
آقا یه دنیا ممنون
damet garm agha man az porozhe na omid shode budam va kheili aghab oftadam .merciiiiiii
واقعا عالی بود
تازه cc نصب کردم،گفتم شاید مثل نسخه های قبلی me داره،اصلا یادم به اینجاش نبود.
ایول 
kheyli gooli
dastet dard nakone

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی